BESTILL TIME

BESTILL TIME

FÅ TIME TIL FYSIOTERAPI, MASSASJE ELLER TRENING PÅ KORT VARSEL

ALTERNATIVER FOR TIMEBESTILLING

Leter du etter en fysioterapeut i Bergen? Vitum Fysioterapi AS holder til på Laksevåg senter, like utenfor Bergen sentrum. Hvis du trenge en time til fysioterapi er du kommet riktig plass. Vi har ledige timer på kort varsel og står klar til å hjelpe deg med dine plager, skader og smerter. For å bestille time hos oss kan du enten ringe oss eller booke på bestillingsskjema på nett, se under "velg en ledig time i vårt online bookingsskjema" lenger ned på siden. Du kan også lese om hva som er nyttig å vite før du komme til en time hos fysioterapeut.

Hos Vitum Fysioterapi AS får du time raskt. Å gå med smerter over lenger tid kan føre til sykemeldinger og kroniske plager, så det er viktig for oss å hjelpe deg i gang så fort som mulig. Vil du ha en akutt-time eller time raskest mulig bør du kontakte oss direkte på telefon.  Ring oss på 46789557.

I skjemaet nedenfor får du oversikt over de timene som er ledig så du kan bestille den som passer deg best. Første gang du bestiller oppretter du en bruker. Hvis du på et senere tidspunkt har behov for å få en oversikt over de fremtidige timene du er satt opp på eller å endre en time du har bestilt, kan du selv administrere dette ved å logge deg på med din bruker på "min side" i skjemaet nedenfor.

NYTTIG INFORMASJON TIL DEG SOM BESTILLER

Dersom du har behov for å endre eller avbestille en time, må du huske å gjøre dette senest 24 timer før, innen vår åpningstid. Avbestillinger og endringe som kommer senere medfører at du faktureres for timen du hadde.

Når du kommer til en time hos fysioterapeut, er det lurt å ha på seg tøy du lett kan bevege deg i. Undersøkelse hos en fysioterapeut krever og noen ganger at fysioterapeuten ber deg om å ta av en tskjorte eller bukse, for å nøye kunne undersøke leddet og musklene i området du har smerter.

Behandlingslokalet vaskes og desinfiseres mellom hvert pasientbesøk, også behandlingsbenken. Det betyr at du kan ligge rett på denne. Likevel anbefaler vi alle å ta med et eget håndke eller laken, da det kan være mer behagelig å ligge på.

Av hensyn til regjeringens tiltak mot den pågående pandemien, må vi be alle om å forsøke å komme presis til timen heller enn for tidlig. Dette er fordi vi ønsker å redusere mengden besøkende som oppholder seg i lokalet samtidig, og fordi vi gjerne vil ha tid til å vaske kontaktoverflater i hele lokalet noen ganger om dagen.

Prisliste finner du på vår side "Tjenester og priser"

fysioterapi ledig time bergen

fysioterapi ledig time laksevåg

bestill time