TJENESTER OG PRISER

Første gang: 570,-
Behandling: 460,-

15 min kartlegging: Gratis

Er du usikker på om fysioterapi er stedet du bør starte med din plage? Bestill en 15 minutters kartleggingssamtale, den er gratis og uforpliktende!

Første gang du kommer til en fysioterapeut starter du og fysioterapeuten med en samtale om hva du oppsøker hjelp for. Basert på den samtalen foretas det relevante undersøkelser, og deretter startes en behandling.

En behandling består ofte at at terapeuten bruker manuelle teknikker (massasje, traksjon, mobilisering etc.), og deretter instrueres du i øvelser som kan hjelpe for din skade/smerte. Du får ofte råd og veiledning i korrigeringer du kan bruke selv for å forebygge videre smerter. Når du kommer til fysioterapeuten er det lurt å ha på/med løse og ledige klær, være forberedt på at man må ta av seg bukse eller tskjorte avhengig av hvor problemet sitter, og ta gjerne med et eget håndkle eller laken som kan ligge på benken. En fysioterapeut vil kunne hjelpe deg me svært mange ulike plager, les mer på vår side om fysioterapi og behandling her eller sjekk ut bloggen vår for noen gode tips og råd her.

TRENING

55 minutter: 750,-

Har du flere enn 5 timer betaler du 710,- pr time

Trening er et fantastisk tiltak for svært mange ulike problemer. Trening kan motvirke kroppens negative respons på stress, det kan gi deg styrke til å takle hverdagens belastninger så skader, muskelsmerter, senebetennelser og andre overbelastninger forebygges, det sørger for god mentalhelse og mye mer. Hos Vitum fysioterapi får du oppfølging av får fysioterapeut som også er utdannet personlig trener og dermed svært egnet til å legge opp til en trening som både er effektiv og smertefri. Har du smerter eller skader pr idag er et et ypperlig valg å velge å trene med en fysio-PT som veileder deg i å gjøre øvelser som er trygge og som gir resultater. Vi i Vitum fysioterapi brenner spesielt for at eldre skal trene. Noen seniorer gruer seg til å gå i gang da de aldri har prøvd styrketrening før og kanskje er redd for å "ødelegge" kroppen når de går i gang, men styrektrening er svært viktig for denne gruppen. Det forebygger fall og sykehusinnleggelser, styrker skjelett, ivaretar muskelmasse og balanse som ellers er i forfall med alderen og sørger for at du kan bo hjemme og ta vare på deg selv uten at hverdagen føles som en belastning.

Enten du er ung eller eldre - prøv noen timer hos en fysio-PT og merk forskjellen!

Vi legger ofte ut tanker om og tips til trening på vår blogg, trykk her for å lese.

Vi gleder oss til å høre fra deg, kontakt oss hvis du har spørsmål! Ønsker du å bestille en time til fysioterapi, massasje eller trening? Det kan du gjøre direkte i vårt online bookingsystem

VITUM FYSIOTERAPI AS

Kringsjåveien 83